torsdag, mars 12, 2009





















OKEJ DET HÄR ÄR NÅT NYTT FÖR MIG, BRUKAR INTE GÖRA SÅNT HÄR, MEN JAG GÖR ETT FÖRSÖK.
HMM.. HUR SKA JAG BESKRIVA MIG SJÄLV? URUSEL PÅ DET. FRÅGA!

MEN OKEJ, LITE OM MIG SJÄLV:
JAG GILLAR DJUR, ATT TRÄNA (BORDE BLI OFTARE, HEHEHEEEEEEEEEEEEE), TORKADE BLOMMOR PÅ VÄGGEN, RESA (SENAST BLEV DET AUSTRALIEN. UNDERBAAART!), HEMMAKVÄLLAR FRAMFÖR EN FILM I SOFFAN, MEN BANGAR INTE FÖR ATT SUPA MIG AS-FULL PÅ EN SKETEN NATTKLUBB, KUL ATT BLI FOTAT FÖR NÅN NÄT-FOTO-SIDA OM INTE ANNAT!

ÄR EN GLAD, LITE TOKIG OCH SPRALLIG KILLE SÅ INGA TRÅKMÅNSAR TACK!
EN KLOK KVINNA I ÖREBRO SA EN GÅNG TILL MIG "CARPE DIEM". DET BETYDER TYP "LEV PÅ DAGEN"! SKITBRA TYCKER JAG. DET FÖRSÖKER JAG LEVA EFTER PLUS MITT MÅTTO "HAKUNA MATATA".

ÄRLIGHET ÄR MYCKET VIKTIGT FÖR MIG.
TRÖTT PÅ OTROGNA TJEJER.

ALLA MINA TATUERINGAR ÄR ÄKTA OCH JAG PLANERAR EN NY TILL SOMMAREN. EN ROS PÅ DEN HELIGA.

PLEEEEASE, INGA SNUSKMAIL! GÅ VIDARE!

5 kommentarer:

Mattias sa...

tjena killen! ;)

cam?

Bunny Happiness sa...

du måste lära känna mitt inre först.

Mattias sa...

yeah, jag kan känna ditt inre, right enough!

Noa sa...

Tenja killen!
Här är en brud med skinn på näsan som letar kärleken.
Är du min blivande prins kanske, he he he:-)
Vill också ha vänner främst seriösa människor och dom ska vara runtomkring 39-100 år svårt att säga en ålder men också gärna boende i närheten av mig med eller utan barn spelar ingen roll men jag vet att barn tycker om mig i alla fall. Jag har två underbara barn som är födda 00 och 02.
VEM ÄR JAG?
Jag är en glad och positiv 39 årig mamma som bor på landet som ligger cirka 3 mil norr om Ljungby. Bor i stort hus med min sambo och våra barn.
MINA INTRESSEN:
* Att umgås med min sambo, våra barn m.m.
* Promenera (men ogärna ensam).
* Se på tv/film.
* Våra djur.
* Simma/Bada.
* Kryssningar.
* Sjön och naturen, campingliv.
* Älskar Småland fisket, människorna, ljusa nätterna, grillande, campingen, snön allt.
* Att ta ett vinglas en fredagkväll är alltid gott.

Bunny Happiness sa...

INGA SNUSKMAIL!